مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: پنج روستای این استان با تحت پوشش قرار دادن یک‌هزار و ۳۳۳ نفر جمعیت به شبکه اینترنت پایدار متصل شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 23 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// احد قویدل فرد با بیان این که توسعه ارتباطات در روستاها باعث کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا می‌شود، افزود: با احداث پنج سایت موجود تلفن همراه در پنج روستا به نسل چهارم، دسترسی ۳۹۵ خانوار روستانشین استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.

وی بیان کرد: با ایجاد و ارتقای این سایت‌های تلفن همراه به نسل چهارم در روستاهای «برتمب» از توابع بخش قلعه‌قاضی شهرستان بندرعباس، «بشنو» و «در شهر» از توابع بخش گوهران بشاگرد و «میستان» از توابع بخش جناح بستک و «کنارسیاه» از توابع بخش شهاب قشم نصب شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان ادامه داد: اعتبار پروژه با مبلغی افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) تامین شده است.

قویدل فرد در پایان حاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه‌های مختلف کسب و کار، توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، سلامت، کشاورزی، گردشگری، توانمندسازی زنان و قشرکم درآمد در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، از جمله دستاوردهای توسعه ارتباطات در این مناطق خواهد بود.

انتهای پیام//

برچسب ها: احد قویدل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار