استاندار مرکزی: موسسه سرم‌سازی رازی اراک از افتخارات جامعه علمی کشور است.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 05 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،فرزاد مخلص الائمه ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری و جمعی از مدیران ارشد استان از مؤسسه سرم سازی رازی منطقه مرکزی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

استاندار مرکزی گفت :یکی از ۶ شعبه اصلی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در اراک قرار دارد که این مجموعه جزو افتخارات جامعه علمی کشور و دارای پیشینه‌ای بسیار بلند و موثر در سطوح داخلی و بین المللی است.

وی افزود:تولیدات مهم مجموعه سرم سازی رازی در عرصه دامپزشکی هم در بخش دامی به امنیت غذایی می‌انجامد و هم در زمینه سلامت انسانی جامعه بسیار تأثیرگذار است.

مخلص الائمه اظهار داشت:سرعت حرکت مؤسسه رازی منطقه مرکزی با یک کار جهادی و در حد امکانات و بضاعت فوق العاده است همچنین طرح توسعه‌ای هم در دستور کار قرار دارد که در ماه‌های آتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد:مؤسسه رازی اراک با تولید سرم ضد زهرمار و عقرب محصولاتی را وارد بازار کرده و زمینه تولید واکسن سالک نیز گام‌های بلندی را برداشته که امیدواریم به زودی شاهد افتخارت جدیدی برای مجموعه رازی در سطح استان باشیم و نقش خود را در حوزه تولیدات دانش بینیان در کشور ارتقا دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار