تابناک هرمزگان_فرماندار شهرستان قشم گفت: کارگاه‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای در راستای عدالت آموزشی باید در غرب این شهرستان نیز ایجاد و به ارائه آموزش بپردازد.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 06 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ محمد محمدحسینی در دیدار رئیس فنی و حرفه‌ای این شهرستان با وی به مناسبت هفته مهارت با بیان این مطلب افزود: مسافت شهر و روستاهای غربی قشم با مرکز شهرستان زیاد است.

وی افزود: همین مسئله سبب شده بسیاری از ساکنان قشم از آموزش های فنی و حرفه ای محروم بمانند و کارگاه‌های مهارت آموزی سیار و ثابت باید در غرب قشم نیز ایجاد شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: اهمیت این مهم ایجاب می کند خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در قالب مسولیت‌های اجتماعی ایفای نقش داشته باشند.

محمد حسینی ادامه داد: کسب مهارت‌های فنی وحرفه ای نقشی اساسی در افزایش رفاه اجتماعی و اقتصاد خانوار داشته و از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: بروزرسانی تجهیزات کارگاهی و بانک‌های اطلاعاتی فراگیران دیگر نیاز شهرستان قشم در حوزه مهارت های فنی و حرفه ای است که باید مد نظر باشد.

فرماندار شهرستان قشم با تقدیر از مجموعه خدمات مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قشم، هفته ملی مهارت را گرامی داشت.

محسن ناصری رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قشم نیز گزارشی از عملکردهای آموزشی در بخش‌های دولتی و خصوصی ارایه کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان قشم دارای یک مرکز دولتی و۲۶ آموزشگاه آزاد در رشته های خدماتی و صنعتی است که سالانه با ظرفیت 2 هزار نفر در رشته های مهارتی عملکرد آموزشی دارد.

انتهای پیام//

برچسب ها: فرماندار قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار