مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: وزن کالاهای ترانزیت داخلی و خارجی از مبدأ گمرکات استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست امسال ٣۵ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 12 August 2023

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ارزش کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی از مبدأ گمرکات استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست امسال ٢٧١ میلیون و ۶٩ هزار و ٩۶ دلار به وزن ٨٠٧ هزار و ٣٠ بوده تن است.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ٣۵ درصد افزایش و از لحاظ ارزش سه درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ٢۴٧ میلیون و ۶٣٣ هزار و ١۴٧ دلار به وزن ٧۶۵ هزار و ١٠٠ تن از مجموع کالای ترانزیتی مبدأ گمرکات استان کرمانشاه، سهم ٩١ درصدی ارزش و سهم ٩۵ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدأ گمرکات استان کرمانشاه را از لحاظ ارزش ٩ درصد و از حیث وزن پنج درصد عنوان کرد و گفت: میزان آن ٢٣ میلیون و ۴٣۵ هزار و ٩۴٩ دلار به وزن ۴١ هزار و ٩٢٩ تن بوده است.

عباس زاده تاکید کرد: عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدأ گمرکات استان کرمانشاه مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدأ این گمرکات، ضایعات کارتن است.

انتهای پیام/ ح

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار