معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از آماده‌سازی ۶۰۲۰ مدرسه برای تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در قالب پروژه مهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 12 August 2023

به گزارش تابناک کرمانو به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر پارسا با اشاره به اهمیت پروژه مهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های اجتماعی و فرهنگی، خواستار تلاش تمامی مجموعه آموزش و پرورش به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد در سطح استان شد.

وی افزود: برای شروع شوق‌انگیز و مطلوب فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نظام آموزش عمومی کرمان در راستای اسناد بالادستی به‌ویژه سند تحول بنیادین با هدف تقویت و کیفیت‌بخشی به مدارس و برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در مدارس در آغاز مهرماه نیاز به مشارکت عمومی و همه‌جانبه مجموعه آموزش و پرورش، اولیا و دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش است. پارسا افزود: به‌منظور اجرای پروژه مهر در استان ۶ کارگروه شامل کارگروه برنامه‌ریزی سازماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و …، کارگروه مردمی‌سازی، کارگروه تبیین و تبلیغ، اطلاع‌رسانی، کارگروه تأیید صلاحیت و انتخاب و انتصاب مدیران، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه آموزشی، تربیتی و تندرستی در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تحویل کامل پروژه‌های در حال اتمام توسط اداره‌کل نوسازی و گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد تا در ابتدای ماه مهر دانش‌آموزان در مدارسی شاداب و زیبا مشغول تحصیل شوند.

اصغر پارسا خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز ۲۹ شهریورماه و زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه‌های تحصیلی در روز شنبه یک مهر ماه به صدا در خواهد آمد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از آماده‌سازی ۶۰۲۰ مدرسه برای تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در قالب پروژه مهر در استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار