رییس کل دادگستری استان مرکزی: حکم ۹ نفر از اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک امروز (شنبه) صادر شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 12 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی گفت: دستگاه قضائی با کمک ضابطین عدلیه و تلاش دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده و پیگیری‌های مکرر و متعدد شبانه روزی به لطف خدا توانستند در مرحله دادسرا وظیفه خود را به انجام برساند و امروز ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ است پرونده موسوم به آرامستان و اهانت به محضر سید الشهدا در روز تاسوعا و حرمت شکنی که انجام شد منتهی به قرار جلب دادرسی و کیفر خواست پرونده در مجموعه محاکم اراک ثبت شد و مجازات قانونی که برای این اعمال ساختارشکنان که مرتکب شده‌اند برای ۹ نفر از متهمان پرونده حکم صادر شد.

وی گفت: عناوین اتهامی آنها اهانت به مقدسات و ائمه معصومین (ع) و اجتماع و تبانی برای برهم زدن امنیت داخلی و فعالیت تبلیغی بر علیه نظام است.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: برخی از این ۹ نفر متهم به نگهداری مواد مخدر هم هستند که جزوه عناوین اتهامی آنها است. در محاکم صالح استان به این عناوین رسیدگی خواهد شد و متعاقباً حکم قانونی قاطع صادر خواهد شد.

در روز تاسوعای حسینی جمعی از هنجارشکنان با حضور در آرامستان اراک به بهانه مراسم برای یکی از فوت شدگان اغتشاشات اخیر اقدام به کف‌زدن و هنجارشکنی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار