مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی ۲۵۰ امدادگر، نجاتگر و تیم‌های توانا خواهران هلال احمر کرمانشاه برای اربعین در مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 14 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدباقر محمدی اظهار کرد: تعداد ۳۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اربعین امسال آماده ارائه خدمات به زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام هستند.

وی افزود: نیروهای امدادی پایگاه امداد هوایی و واکنش سریع در مرز خسروی جهت خدمت‌رسانی و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی آمادگی کامل دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ فروند بالگرد، ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از ورودی‌های استان تا نقطه صفر مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین از ۳۰ مرداد ماه خبر داد.

محمدی گفت: ۱۵ شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها تمام توانمندی خود را برای ایام اربعین حسینی به کار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ۲۵۰ نفر از امدادگران، نجاتگران و تیم‌های توانا خواهران نیز پای کار خواهند آمده و یک پوشش امدادی گسترده در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: خدمات رسانی در پایگاه‌های امداد و نجات و هم چنین ارائه خدمات راهنمایی به زائران حسینی توسط نیروهای امدادی این جمعیت از شروع مراسم اربعین در ۳۰ مرداد ماه و تا پایان این مراسم باشکوه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار