سرپرست فرمانداری پاوه از مهار آتش‌سوزی "سردره" با همکاری دستگاه‌های مختلف و نیرو‌های مردمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 16 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علیرضا حیدری، با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های سردره پاوه، گفت: این آتش سوزی ظهر روز گذشته (۲۴ مرداد) آغاز شد و بعد از دو، سه ساعت تلاش مهار شد، اما متاسفانه به دلیل وزش باد ساعت ۲۲ دیشب آتش مجددا شعله‌ور شد و در نهایت پس از پنج ساعت تلاش، ساعت سه بامداد امروز مهار شد.

وی ادامه داد: تمام امکانات و نیرو‌های شهرستان پاوه در بخش‌های مختلف برای مهار این آتش‌سوزی بسیج شدند و نیرو‌های مردمی نیز با همه توان پای کار آمدند و همکاری خوبی داشتند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به تاریکی شب، وزش باد شدید و صعب العبور بودن منطقه که مهار آتش را دشوار کرده بود، یادآور شد: به جهت تاریکی هوا، برآورد خسارت وارده، وسعتی که در آتش سوخت و شناسایی دلیل بروز آتش امروز انجام خواهد شد.

به گفته حیدری، سردره منطقه‌ای با پوشش گیاهی غنی در قسمت شمال غربی شهر پاوه است.

وی با اشاره به تداوم فصل گرما، پوشش غنی گیاهی اکثر نقاط شهرستان پاوه و گردشگرپذیری این منطقه، از همه درخواست کرد از هر اقدامی که ممکن است باعث بروز آتش سوزی در جنگل‌های پاوه شود، خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: با توجه به صعب العبور بودن اکثر مناطق این شهرستان و توپوگرافی خشنی که وجود دارد، در صورت بروز آتش سوزی مهار آن سخت خواهد بود، از همین رو پیشگیری بهترین کار است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار