مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از آمادگی پذیرش سه هزار زائر اربعین در اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه طی ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 16 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر یونس عزیزی با اشاره به بکارگیری ظرفیت قرارگاه راهیان نور سپاه استان کرمانشاه برای ایام اربعین، اظهار کرد: این اردوگاه وظیفه دارد که تمام اردوگاه‌هایی که مربوط به راهیان نور است را برای خدمات رسانی به زائرین اربعین را آماده کند.

وی با اعلام آمادگی کامل تمامی ظرفیت‌های اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه، افزود: در شهر کرمانشاه سه مکان، در شهرستان سرپل ذهاب یک مکان و از ابتدای شهرستان کنگاور تا شهرستان قصرشیرین نیز چند مکان برای اسکان زائران هماهنگ شده است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در هریک از مکان‌های مشخص شده برای اسکان زائران علاوه بر ارائه خدمات تعدادی موکب نیز با حضور خادمین برپا شده است.

عزیزی خاطر نشان به ظرفیت پذیرش زوار تاکید کرد و گفت: بیش از سه هزار نفر ظرفیت پذیرش و میزبانی در شهرستان کرمانشاه و یک مکان در سرپل ذهاب را برای زائران از سوی قرارگاه راهیان نور خواهیم داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار