رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصرشیرین تا مرز خسروی به این مرز اعزام می شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 17 August 2023

۱۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدمهدی احمدی، امروز(26 مرداد) در آیین بدرقه ۲۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی با بیان اینکه امسال نیز وظیفه حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصرشیرین تا مرز خسروی به عهده سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور باید ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام شوند.

وی گفت: نخستین کاروان اعزامی به مرز خسروی، امروز (پنجشنبه) با استعداد ۲۰ دستگاه صورت گرفت و در روزهای آتی باقی اتوبوس‌ها نیز اعزام می‌شوند.

نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی تصریح کرد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی تمامی ناوگان حمل و نقلی از قصرشیرین تا مرز خسروی به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

احمدی در خصوص بازه زمانی خدمات‌رسانی به زائران در مرز خسروی گفت: تا اتمام برنامه زیارتی اربعین و بازگشت آخرین زائر مرز خسروی تمام ناوگان حمل و نقل در مرز خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار