۲ جوان کرمانشاهی به نمایندگی از کشورمان در شانزدهین جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ در کشور سریلانکا GYPF شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 30 August 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا طی یک فرآیند رقابتی در بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ از سراسر دنیا، محسن پروانه دبیر سمن شهر خاطره‌ها و امیر کرمیان دبیر سمن گردشگران و طبیعت بانان الیپی از سوی کمیته برگزاری جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ سریلانکا GYPF انتخاب شدند.

در مجموع ۲۵۰ جوان از کشورهای مختلف در جشنواره جهانی صلح جوانان در مرحله نهایی این فرایند انتخاب شدند که از کشورمان تنها نام محسن پروانه و امیر کرمیان دیده می شود که به نمایندگی از ایران در این رویداد بزرگ شرکت خواهند داشت.

جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ از ششم تا دهم مهرماه سال جاری در شهر کلمبو در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد.

جشنواره جهانی صلح جوانان یک پلت فرم بین المللی شناخته شده است که جوانان را از کشورها و زمینه های مختلف برای ترویج صلح، گفت و گو و تغییرات مثبت اجتماعی گرد هم می آورد.

سال گذشته، پانزدهمین جشنواره جهانی صلح جوانان-GYPF ،۰۲۲ در مرکز بین المللی جوانان در کوالالامپور، مالزی برگزار شد.

محسن پروانه در اجلاس جهانی جوانان ۲۰۲۲ کازان روسیه نیز به عنوان تنها جوان ایرانی در این اجلاس حضور داشت ضمن آنکه وی یکی از سه نماینده جوانان جمهوری اسلامی ایران در همایش بین المللی سلیاس _ آستراخان روسیه ۲۰۱۹ نیز بود.

وی رئیس مجمع جوانان استان کرمانشاه (۱۴۰۰_۱۳۹۷)، عضو مجمع ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران و عضو اصلی شورای مرکزی جوانان کشور است.

این نخبه برتر استان کرمانشاه همچنین قهرمان ملی و بین المللی تکواندو در کشورهای تایلند، مالزی، عراق و ترکیه و نویسنده و پژوهشگر و دبیر کنونی موسسه مردم نهاد شهرخاطره ها است.

امیر کرمیان نیز هم اکنون دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور از ۱۳۹۹ تاکنون، عضو هیات رییسه شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی ، میراث فرهنگِی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر میز گردشگری ائتلاف ملی زاگرس نشینان را در کارنامه کاری خود دارد.

جوان برتر استان کرمانشاه در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، دبیر قرارگاه راهیان نور خانوادگی کشور، عضو مجمع ملی کاهش خطر حوادث و سوانح جمهوری اسلامی ایران، عضو هیئت اندیشه ورز استانداری کرمانشاه و عضو اصلی ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار