معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امسال‌ برگزاری انتخابات با توجه به رویدادهای سال گذشته، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد و در انتخابات باید از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و قشر تاثیرگذار جامعه در راستای امیدآفرینی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 11 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری افزود:مهندسی انتخابات در چهار رکن خلاصه می‌شود که شامل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت است.

نظری گفت: در برگزاری انتخابات سالم و مطمئن با هیچ جناح و فردی عهد اخوت بسته نشده و نام هر فردی از صندوق خارج شود مورد پذیرش است.

وی بیان کرد: هر برگ رای انتخابات، ناموس به شمار می‌رود و در راستای امنیت باید برای حراست از آن کوشید.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و همه افرادی که دل در گرو انقلاب، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری دارند باید نسبت پمپاژ امید در جامعه اقدام کنند تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات ، این نقشه دشمنان نیز خنثی شود.

وی بیان کرد: در اطلاع رسانی انتخابات باید هوشمند عمل کرد و راه نفوذ را به درستی شناخت و آن را مسدود کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به رونق اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم جراحی بزرگی در حوزه اقتصادی آغاز کرد که کمتر کسی جرات ورود به این بخش را داشت، هرچند هر جراحی عارضه دارد اما رفع می‌شود.

نظری پیاده‌روی اربعین حسینی، را یادآور شد و افزود: غرب با استفاده از ابزار مختلف رسانه‌ای بسیار تلاش کرد جلوی این حرکت را بگیرد اما برگ زرینی دیگری در تاریخ اسلام و مذهب مقدس تشیع ثبت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ستاد اربعین استان در یک ماه اخیر با استفاده از ظرفیت استانی در کنار موکب‌داران بود.

نظری افزود: بخش دولتی برای تسهیل‌گری در پیاده‌روی اربعین مشارکت داشت و در کنار دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات ارزشمندی ارایه کرد.

وی بیان کرد: نقاط ضعف پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در استان برای سال آتی باید رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار