مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۲۵ هزار دلار هدیه و سوغات از گمرک امانات پستی کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 19 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا علی اصغر عباس زاده بیان کرد: هدیه و سوغات صادر شده در قالب ۶۰۰ بسته پستی به وزن پنج تن و عمده کالاها شامل خشکبار ،مواد غذایی و البسه است.

به گفته وی در این مدت همچنین ۵۰ بسته پستی به وزن ۳۰۰ کیلوگرم و به ارزش حدود ۱۴ هزار دلار وارد گمرک امانات پستی کرمانشاه شده است.

ناظر گمرکات استان کلاهای وارد شده را شامل گوشی همراه، دوربین، رایانه و قطعات آن، ماکروفر ،غذای حیوانات، یونیت کنترل موتور خودرو و مکمل خوراکی اعلام کرد.

وزن کالاهای ترانزیت با مقصد گمرکات کرمانشاه رشدی ۱۹۷ درصدی داشت

عباس زاده همچنین از رشد ۱۹۷ درصدی وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی با مقصد حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در سال جاری خبر داد و گفت: ارزش کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی با مقصد گمرکات این استان در سال جاری ۵۸۶ میلیون و ۸۶۹ هزارو ۴۰۵ دلار به وزن ۱۵۸ هزارو ۷۴۳ بوده است.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۹۷ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۵۶ درصد رشد داشته است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها ۶ مرز و بازارچه مرزی فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار