مدیرکل راهداری کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در پنج ماهه سال‌جاری بارگیری ناوگان حمل و نقل کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور، ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 20 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، فریبرز کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پنج ماهه سال‌ جاری، ۲۵ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه به سمت کشور بارگیری کردند و شاهد افزایش ۱۶۷ درصدی در حمل و نقل کالا هستیم.

وی درباره تناژ کالای حمل و نقل شده از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه افزود: طی پنج ماهه سال‌ جاری بیش از ۶۲۵ هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی به اقصی نقاط کشور بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

کرمی عنوان کرد: ترانزیت ورودی و خروجی از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه با خروجی ۲ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا با تناژ بیش از ۲۷ هزار تن و ترانزیت ورودی با ۳۲ هزار و ۱۵۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری با تناژ ۸۸۵ هزار و ۴۰۰ تن است.

وی افزود: تناژ کالای حمل شده از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه شامل پرویزخان ۷۸۲ هزار تن، خسروی ۶۷۵ هزار تن، سومار ۵۱۶ هزار تن، شیخ‌صله ۲۱۴ هزار تن و شوشمی ۱۲۲ هزار تن است.

کرمی تأکید کرد: پایانه‌های مرزی کرمانشاه به لحاظ تجاری و مسافری یکی از گلوگاه‌های تقویت امور اقتصادی و اشتغال استان است و این پایانه های مرزی می‌توانند نقش مهمی در ارتقا و توانمندی بیشتر فضای کسب و کار، اشتغال زایی و رونق کارآفرینی در استان کرمانشاه ایفا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار