مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: بررسی ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا در شهرستان‌های استان کرمانشاه عدد زیر ١٠٠ و وضعیت استاندارد را نشان می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 02 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین احد جلیلیان، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها در ۶ ماهه نخست امسال شهر کرمانشاه دارای ٩ روز هوای غیراستاندارد بوده است.

وی افزود: اسلام‌ آباد غرب پنج روز، سرپل ذهاب هشت روز، قصرشیرین هشت روز، پاوه ١۶ روز و کنگاور ٢۵ روز هوای آلوده و غیراستاندارد داشتند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: کنگاور شهرستانی است که در ۶ ماهه نخست امسال بیشترین آلودگی هوا را داشته که منشأ گرد و غبارهای این شهرستان از استان خوزستان است.

وی با اشاره به بارندگی‌های پیش‌رو خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها یکی از عوامل اثرگذار بر کاهش آلودگی هوا است که بارش‌های مناسبی برای پاییز امسال در کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای مهر ماه امسال تا کنون شهرستان پاوه یک روز و شهرستان سرپل ذهاب ٢ روز هوای آلوده داشتند.

وی تأکید کرد: شاخص آلودگی هوا در شهر کرمانشاه امروز (دوشنبه ١٠ مهر ماه) عدد ٨۴ را نشان می‌دهد و هوا کاملا پاک است و سایر ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهرستان‌های استان کرمانشاه هم عدد زیر ١٠٠ و وضعیت استاندارد را نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار