مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: هشت تصفیه خانه فاضلاب در استان کرمانشاه در حال احداث است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 12 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر رضا داودی با بیان اینکه در حال حاضر بجز مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه، هفت تصفیه خانه فاضلاب دیگر نیز در نقاط مختلف استان در دست احداث است، اظهار کرد: از این تعداد پنج تصفیه خانه تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این تصفیه خانه‌ها شامل تصفیه خانه تازه آباد با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه خانه هشت هزار مترمکعبی جوانرود، تصفیه خانه ۶ هزار مترمکعبی روانسر، تصفیه خانه هفت هزار و ۴۰۰ مترمکعبی سنقر، تصفیه خانه ۶ هزار و ۴۰۰ مترکعبی صحنه، تصفیه خانه ۷۰۰ مترمکعبی سرمست و تصفیه خانه ۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعبی کرند غرب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموع این هشت تصفیه خانه فاضلابی که در استان در دست احداث داریم، ظرفیت تصفیه ۳۶ میلیون مترمکعب فاضلاب در سال را خواهند داشت.

داودی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها تمام مراکز شهرستان‌های استان دارای تصفیه خانه فاضلاب خواهند شد، ادامه داد: برخی از این طرح‌ها از جمله تصفیه خانه تازه آباد در مراحل نهایی است و با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی تعداد تصفیه خانه‌های فاضلاب کنونی فعال در استان را نیز ۱۰ تصفیه خانه در شهرهای کرمانشاه، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، هرسین، کنگاور و بیستون عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار