مدیرکل گمرکات کرمانشاه با اشاره به رشد ۱۱۳ درصدی وزن کالاهای ترانزیتی، گفت: ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات کرمانشاه به بیش از ۷۲۴ ملیون دلار رسید.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 15 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی اصغر عباس زاده با اشاره به ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری را ۷۲۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۵۶ دلار به وزن ۱۸۲ هزار و ۷۸۲ تن بوده است.

وی افزود: مجموع میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۱۳ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۳۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: از تمام میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه گمرک پرویزخان با ۵۶۴ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۶۶۷ دلار به وزن ۶۷ هزار و ۷۸۴ تن با سهم ۷۸ درصدی ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزن بیشترین میزان از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را از آن خود کرد.

عباس زاده به سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: این گمرک از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۵۸ درصد به میزان ۹۵ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۴۷۷ دلار به وزن ۱۰۶ هزار و ۵۰۱ تن گزارش شده است.

وی بیان کرد: میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه نیز ۶۳ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۱۲ دلار به وزن هشت هزار و ۴۹۶ تن بوده که این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن پنج درصد و از حیث ارزش ۹ درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می‌شود.

عباس زاده در پایان تاکید کرد: عمده کالاهای ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را اتومبیل نو و مستعمل، روغن موتور، کشنده، گوشت مرغ منجمد و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان شامل ماشین ظرفشویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر، لوازم برقی آشپزخانه و… بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار