سرپرست فرمانداری قصرشیرین با انتقاد از روند کند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت مسکن ملی متقاضیان در این شهرستان گفت: تعلل در این زمینه با سیاست ابلاغی دولت سیزدهم در بحث خانه سازی همخوانی ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 18 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمد نجفی» روز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن قصرشیرین افزود: برای تحقق منویات رییس جمهور و راهبرد دولت در بحث ساخت مسکن ملی و خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد این شهرستان نیازمند تلاش، هماهنگی، جدیت و انسجام دستگاه‌های متولی هستیم.

وی با تصریح بر ضرورت حرکت جدی دستگاه های متولی قصرشیرین برای شتاب گرفتن خانه سازی در این شهرستان گفت: سه هزار و ۵۱۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۴۱ نفر انصراف داده و ۶۶۰ نفر تایید نهایی شدند.

نجفی اضافه کرد: در گام اول برای واجدین شرایط ۵۶ هکتار زمین در فازهای پنج و ۶ قصرجدید در قصرشیرین مشخص و جانمایی شد که ۳۶ هکتار آن توسط راه و شهرسازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده که در حال تسطیح است.

وی اظهار کرد: همچنین پرونده ۱۶۸ نفر از متقاضیان ثبت نامی در دست بررسی است و واحدهای متقاضیان به صورت ویلایی و در ساختمان های یک طبقه و یا در نهایت ۲ طبقه ساخته می شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: در حوزه جوانی جمعیت برای متقاضیان شهرستان نیز ۱۲ پرونده جهت واگذاری زمین تشکیل شده و در دست اقدام است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار