دبیر ستاد انتخابات گلستان از شروع ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس خبرداد و گفت: در گلستان ۶۰۹ نفر می‌توانند در مرحله ثبت نام قطعی برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 20 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، هادی احمدی شامگاه پنج شنبه در برنامه گفتگوی خبری گلستان اظهارکرد: در گلستان ۶۰۹ نفر می‌توانند در مرحله ثبت نام قطعی برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان توضیح داد که افرادی که در مرحله پیش ثبت نام به علت نقص مدارک تایید اولیه نشده اند هم می‌توانند با اخذ تاییدیه مراجع ذیصلاح در این مرحله ثبت نام کنند.

احمدی افزود: افرادی که در این مرحله در صدد ثبت نام قطعی هستند، باید علاوه بر مدارکی که در مرحله پیش ثبت نام بارگذاری کرده اند، مدارک شغلی و استعفای خود از مدیریت‌های مشخص شده در قانون را هم در سایت وزارت کشور بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان در این مرحله با دقت و حوصله ثبت نام را انجام دهند، چون در صورت بروز اشتباه و تایید نهایی پرونده توسط داوطلبان، اطلاعات درج شده قابل اصلاح نخواهد بود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم گفت: بر اساس قانون، مهلت ثبت نام قطعی در انتخابات به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و داوطلبان تا ساعت ۱۸ سوم آبان‌ماه باید ثبت نام خود را قطعی کنند.

حمید بهمنی نژاد افزود: شورای نگهبان در کل کشور ۳۰۰ هزار نفر از نیرو‌های متعهد را در شبکه‌ای مردمی در اختیار دارد و در استان گلستان هم بیش از هفت هزار نفر از نیرو‌های مردمی در بخش نظارت بر انتخابات هیات نظارت را یاری می‌دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار