مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان خانگی بیش از ۳۰ میلیارد تومان پاداش خوش‌مصرفی گرفتند که همین عامل، سبب پایداری شبکه برق در تابستان شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 24 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تابستان امسال با همکاری مشترکان کمترین مشکل را در تأمین برق داشتیم.

وی ادامه داد: مشترکان خانگی بیش از ۳۰ میلیارد تومان پاداش خوش‌مصرفی گرفتند که همین عامل، سبب پایداری شبکه برق در تابستان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: برق یکی از زیرساخت‌های اساسی است که استمرار آن باید پیوسته و بایسته باشد، لذا در زمستان و سایر فصول خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در تأمین برق مشکلی نداریم، تصریح کرد: مشترکان صنعتی نیز در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش مصرف داشته‌اند و به عنوان یکی از اعضای ثابت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهایت همکاری را با صنعتگران استان داریم.

*رفع مشکل روشنایی معابر

مرادی در رابطه با روشنایی معابر، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در تابستان برای مدیریت مصرف، تعدیل روشنایی معابر بود که الان به صورت ویژه بازدیدهای انجام می‌شود تا روشنایی معابر مرتفع شود.

وی از همشهریان خواست، هرگونه خاموشی معابر را با تماس با ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند تا به وضعیت مطلوبی در روشنایی معابر برسیم.

مرادی در خصوص تعرفه‌ها قبوض برق نیز، گفت: شرکت توانیر برای مصرف‌کنندگان خانگی الگو معرفی کرده که براساس پلکانی نوع تعرفه مشخص و قبوض صادر می‌شود.

وی سرقت سیم‌های برق را در قالب مشکلات شرکت توزیع برق عنوان کرد و افزود: برنامه داریم که کل شبکه را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم، طی یک‌سال و نیم گذشته تقریبا یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر از شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل و سبب شده سرقت‌ها کاهش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار