قهرمان قایقرانی پارالمپیکی کشور:
قهرمان قایقران پارالمپیکی کشور گفت: با حمایت‌هایی که از سوی خانواده داشتم مدال‌های رنگ در قایقرانی کسب کردم.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 29 October 2023

شهلا بهروزی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از سال ١٣٩٠ فعالیت در رشته قایقرانی پارا در کشور آغاز شد و به صورت مستمر همراه با ورزشکاران روئینگ و سایر رشته‌های قایقرانی فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: این رشته از مجموعه فدراسیون توان یابان و جانبازان خارج شده و زیر نظر فدراسیون قایقرانی قرار گرفته است.

قهرمان قایقرانی کشور تصریح کرد: من از سال ١٣٩٠ در رشته قایقرانی فعالیت می‌کنم و در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و با کسب عنوان اولی به اردوی تیم ملی راه یافتم.

وی گفت: حدود ١٢ سال است به صورت ثابت در تیم ملی قایقرانی حضور دارم و در مسابقات آسیایی و جهانی بسیاری شرکت کرده و ٢ دوره نیز در المپیک حضور داشتم.

بهروزی راد ادامه داد: ١٠ مدال آسیایی دارم که ۶ مدال طلا، سه مدال نقره و یک برنز است و یک مدال بازی‌های پارا آسیایی به رنگ نقره نیز کسب کردم و یک مدال قهرمانی جهان به رنگ برنز و مدال شبه المپیک نیز کسب کردم.

وی اذعان کرد: ٢ دوره در مسابقات پارالمپیک حضور داشتم و به مراحل پایانی راه یافتم که به دنبال تلاش شبانه‌روزی و حمایت‌های خانواده‌ام به دست آمد.

بهروزی راد تأکید کرد: فدراسیون قایقرانی حقوق ماهانه برای ورزشکاران در نظر گرفته و هنگام مسابقات جدا از فدراسیون قایقرانی کمیته پارالمپیک حمایت‌های ویژه از ورزشکاران دارد.

وی افزود: فدراسیون قایقرانی همواره شرایط مناسب اردویی را برای فعالیت مناسب فراهم می‌کرد و از این نظر همراه ورزشکاران است.

بهروزی ابراز کرد: در طول سال‌های فعالیتم حمایتی از سوی هیچ سازمان، اداره و یا مسئولین نداشتم.

وی عنوان کرد: حمایت خانواده همواره در طول این سال‌ها همراه من بوده و اگر باز هم به گذشته برگردم رشته قایقرانی را انتخاب می‌کنم.

بهروزی ادامه داد: کشور ما به لحاظ تجهیزات ورزشی در شرایط مناسبی نیست اما من مشکلی با تجهیزات ندارم و قایق‌هایی با ورژن جدید در اختیار دارم که به کسب مدال‌های جهانی من مرتبط است.

وی گفت: اما سایر ورزشکاران دچار مشکل هستند و باید مسئولین به فکر باشند اگر به دنبال موفق ظاهر شدن ورزشکاران هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار