سرپرست هواشناسی کرمانشاه:
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها در کرمانشاه تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 01 November 2023

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی، در ادامه سامانه حاکم بر جو منطقه تا روز شنبه هفته آینده امواجی ناپایدار جو استان کرمانشاه را تحت تأثیر قرار داده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر ابرناکی آسمان و در بعضی ساعات وزش باد به تناوب سبب بارندگی، گاهی رعد و برق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ در استان کرمانشاه می‌شود.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه با تضعیف نسبی شرایط ناپایدار بارش ها غالبا به شکل رگبارهای پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: دمای هوا امروز و فردا به طور نسبی کاهش و در روزهای جمعه و شنبه در بیشتر نقاط استان کرمانشاه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ١٢ و حداکثر ٢٣ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی اذعان کرد: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٣١ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ماهیدشت با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

زورآوند بیان کرد: میانگین بارش در استان کرمانشاه طی ٢۴ ساعت گذشته ٢/١ و در شهر کرمانشاه هست دهم درصد بوده است.

وی ادامه داد: کنگاور با بارش ٩/٨ دهم درصد طی ٢۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان را داشته و در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، سومار، ثلاث بارش نداشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار