امام جمعه اهواز گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همبستگی دست حکومت‌های ظالم را از سرزمین‌های خود قطع کنند.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 03 November 2023

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان با محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: کشورهای اسلامی باید برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند.

وی گفت: تبیین جهاد اسلامی در برابر استکبار جهانی وظیفه همه است و تنها راهکار برای مقابله با استکبار مبارزه، ایستادگی و زیستن با مقاومت است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر ترویج نظریه مقاومت در برابر دشمنان ظالم جهان افزود: نباید تصور شود که دشمن به واسطه داشتن تجهیزات بیشتر و پیشرفته پیروز می شود این تفکر توهمی بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: جنایت‌هایی که رژیم‌صهیونیستی مرتکب می‌شود در نهایت گریبانش را می‌گیرد و عامل سرنگونی آن خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: امروز هر کودکی که در غزه و فلسطین به شهادت می‌رسد باعث ترویج تنفر از رژیم صهیونیستی در دنیا می‌شود.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: کودک کشی رژیم صهیونیستی عامل تشکیل ارتشی از مخالفان جرم و جنایت در دنیا خواهد شد تا ریشه این‌ حکومت‌های ظالم برچیده شود.

وی در ادامه سخنان خود مردم خوزستان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: مردم خوزستان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی مهم و ارزشمند مهر باطلی بر حکومت‌های ظالم و کودک کش می‌زنند.

وی تاکید کرد: تبلیغات دشمنان نباید برجوانان ما اثرگذار باشد و این وظیفه پدران و مادران است که فرزندان خود را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنند تا فریب دسیسه‌های دشمنان را نخورند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار