صندلی‌های انتظار برخی ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمان به گونه‌ای‌ است که مردم با هر بار استفاده از آن، دعایی به جان مجموعه شهرداری دارند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 09 November 2023

به گزارش تابناک کرمان _ سال گذشته بود، شاید همین مواقع شاید هم زمستان رسیده بود، به هر حال هوا سرد شده بود، روزی مسافران یکی از پرجمعیت‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمان که در ابتدای جاده تهران قرار دارد، متوجه شدند کانکس و صندلی‌های انتظار ایستگاه را برداشته و مردم باید سر پا یا روی جدول‌های خیابان بنشینند و منتظر اتوبوس مورد نظر خود باشند.

جمعیت زیادی که ساکنان مناطق مختلف ازجمله شهرک مطهری، دانشگاه باهنر، استاد شهریار، شیخ احمد کافی، مسکن مهر، دانشگاه آزاد، شهرک خواجو، ابوذر شمالی و جنوبی، سی‌متری، الله‌آباد و چندین منطقه دیگر را پوشش می‌دهند، ناگهان متوجه شدند سایبانی که آنها را از سرما و گرما و برف و باران محافظت می‌کرد، برداشته شده و به جای آن روی لبه جویِ آب، مکانی را اسکت‌بندی غیرمقاوم کرده‌اند.

برخی اعتراض داشتند که چرا وقتی هوا سرد شد اینجا را بهم زدید، برخی هم گفتند شاید می‌خواهند برای عید نوروز کرمان را زیبا کنند و چند ماه زودتر به پیشواز رفته‌اند!

حالا با گذشت یکسال از آن روز، هنوز امکانات ایستگاه در همان نقطه مانده، درخشش شهرداری در مردم‌داری و ایجاد شرایط و زیرساخت‌ها برای استفاده همگانی از وسایل نقلیه عمومی به این ایستگاه ختم نمی‌شود، اگر گذرتان به چهارراه کاظمی خورده باشد، مسیر برگشت از میدان شهداء هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند.

تخته‌های شکسته شده صندلی‌های انتظار را با انواع پارچه‌ها به هم وصل کرده و زیبایی چشم‌نوازی را پیش روی مردم شهر قرار داده‌اند، شکوهی که خیلی وقت است پابرجاست ... خداقوت جناب شهرداری عزیز!

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار