نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آمریکا با حمایت جنون‌آمیز از رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین اشتباه را انجام داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 14 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، در جمع خبرنگاران و در محل مصلای اردبیل با تبیین پیام حادثه غزه برای مسلمانان اظهار کرد: آمریکا با حمایت جنون‌آمیز از رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین اشتباه را مرتکب شد؛ چون اولاً جمهور مسلمان‌ها و مخصوصاً عرب‌ها را از دست داد، ثانیاً آن‌ها را آگاه و مجبور کرد که به طرف قدرت حرکت کنند.

وی افزود: بچه‌های مسلمان در غزه مظلومانه کشته شدند زیر آوار ماندند، زن‌ها ناموس ما بودند و هزاران زن کشته شدند و زن را در حالی که غرق خون بود و در برانکارد می‌بردند داد می‌زد "اینَ اَطفالی؟ "

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این وضعیت یک وظیفه مهم برای مسلمان‌ها درست می‌کند و آن این است که مسلمان‌ها باید سریعاً در برابر این دیو و دد‌ها به طرف اقتدار حرکت کنند؛ باید یک اتحاد قوی تشکیل و در عرصه بین المللی به قطب قدرت تبدیل شوند.

آیت الله عاملی ادامه داد: باید مسلمان‌ها عزم جزم کنند آخرین تکنولوژی‌های دفاعی را به دست آورند و در اقتصاد با تشکیل قطب‌های اقتصادی، وحدت ارزی استفاده از ابزار نفت و گاز و امثال آن صریحاً به یک ابر قدرت تبدیل شوند در این غائله هیچ ابرقدرتی از مسلمان‌ها حمایت نکرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار