امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : دولت برای کارفرمایان در زمینه اشتغال معلولان تسهیلاتی در نظر گرفته است که زمینه مناسبی را هم برای کارفرمایان و هم برای اشتغال معلولان فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 07 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در آیین بزرگداشت هفته معلولان افزود :  ایجاد شرایط لازم برای افراد معلول هم اجر اخروی و هم پاداش دنیوی به همراه خواهد داشت و موجب برکت در کار نیز می شود.

وی گفت : کارفرمایان کارگاه ها و واحدهای تولیدی، معلولان را بکارگیری کنند تا بخشی از مشکلات این عزیزان در حوزه اشتغال برطرف شود

امام جمعه ایلام ادامه داد : هر فردی به نوعی مورد آزمون خداوند متعال قرار می گیرد، این آزمایش ممکن است برخی مواقع با نقص عضو، از دست دادن اموال و یا عزیزترین بستگان باشد، در این فراز و فرود است که جوهره انسانیت محک زده و جایگاه والای انسان مشخص خواهد شد.

 وی گفت : هیچ انسانی در دنیا ماندگار نیست، همگی از دنیا گذر می کنند و نقص عضوها آزمایشی برای انسان هاست.

امام جمعه ایلام مطرح کرد :  یکی از این چهره‌ها، "مریم شفیعی" حافظ کل قرآن کریم از روشندلان استان است که در عرصه های مختلف ملی و بین المللی موفقیت‌های گسترده ای داشته است.

وی با قدردانی از مدیرکل بهزیستی ایلام و کارکنان این مجموعه در خدمات دهی به جامعه هدف، خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات ارایه شده به معلولان باید موجب آسایش این قشر شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار