شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای، اقشار مختلف مردم و عاشقان عصمت و طهارت (س) این استان را به حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر قصه تکراریِ سردارانِ عشق و غریبی و غربت و رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با روز شهادت مادر بی‌مزارشان، صدیقه‌ی طاهره (سلام‌الله‌علیها)، نخستین شهید مظلوم راه امامت و ولایت و عالی‌ترین اسوه مادران و همسران شهدا، با رجعت‌شان ایران اسلامی را به عطر کربلای معلا آغشته کرده‌ و پرچم شکوه‌شان را بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آورده‌‌اند.

اینک در قلب خونین جهان، فرزندان غزه قهرمان با الهام از خط سرخ شهادت و الگوی آرمانی فرزندان گمنام ایران زمین، طریقِ عزت، آزادی، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت را بیش از ۶۰ روز هست که مشق می‌کنند و رمز و راز تداوم انقلاب و نهضت مقدس را مقاومت در برابر رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌دانند.

امروز دست‌های خونین آمریکای جنایتکار که از طریق بازوی مفسده و شجره خبیثه صهیونیزم نسل‌کشی به راه انداخته به شکل رقت‌انگیزی خالی شده است و صدها سال تلاش و هژمونی فکری و فرهنگی غرب با روکش لیبرالیسم و سکولاریسم، برای جهانیان آشکار و سِحر رسانه‌ای فرعونیان پایان یافته است و عصر جدید از روشنگری و بیداری و نوزایش فرهنگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان‌بخشی به حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه آغاز شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عموم مردم و عاشقان و دلدادگان حضرت فاطمه الزهراءسلام الله علیها دعوت می‌ کند با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای والامقام دفاع مقدس در سراسر استان و همچنین مراسم‌ تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فردا یک شنبه ۲۶ آذر از  میدان شهدا به سمت مصلای بیت المقدس اراک برگزار می شود بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود را با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا تجدید کنند.

حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان هم بر پیکر مطهر این شهدای گرانقدر نماز می خوانند.

پیکر یکی از این شهدای عزیز هم پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حوزه علمیه خاتم الانبیاء با حضور قشرهای مختلف مردم به خاک سپرده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار