امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در زیارت‌ها به ما توصیه شده است که شیعه باید موضعش هم در مقابل نسبتی که با ائمه اطهار (ع) دارد و هم در برابر مخالفان و معاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مشخص باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 17 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرای اطهر (س) اظهار کرد: مؤمنین باید اجتماع کنند و امر امامت و ولایت ائمه اطهار (ع) را احیا کنند.

وی افزود: پرچم قیام امام حسین (ع) را در بیش از ۱۴ قرن گذشته، همین مجالس برافراشته نگه‌‌ داشته و به یک حرکت جهانی و بین‌المللی تبدیل کرده است. چنانچه که در روز عاشورا حتی در پایتخت شیطان بزرگ هم مجالس عزاداری برپا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که توانسته جامعه اسلامی و پیروان مکتب اهل بیت (ع) و به‌طور کلی دنیای اسلام را مشتاق و محب اهل بیت (ع) کند، همین مجالس عزاداری است.

وی گفت: کسی که حضرت زهرا (س)، ائمه اطهار (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) را در حالی زیارت کند که نسبت‌ به حق آن بزرگواران بر مردم و جایگاه آنان نزد خدا معرفت داشته باشد، بهشت را تصاحب کرده است.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: مجلس عزای اهل بیت و ائمه اطهار (ع) محل اظهار محبت و مودت به نورهای عالم خلقت است و عرض ادب جمعی به‌ محضر حضرت برکات فراوانی دارد.

وی اضافه کرد: در زیارت‌ها به ما توصیه شده است که شیعه باید موضعش هم در مقابل نسبتی که با ائمه اطهار (ع) دارد و هم در برابر مخالفان و معاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مشخص باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: اقامه مجلس عزا با حضور فرزندان شهید حضرت زهرا(س) توفیقی مضاعف است لذا اگر بگوییم که اولین شهیده‌ گمنام عالم حضرت صدیقه طاهره (س) است، گزاف نگفته‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار