مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: تبدیل وضعیت شغلی خانواده شهدا و نیروهای ایثارگر در دستور کار دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 20 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمد شهرابی فراهانی در نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان مرکزی، اظهار کرد: فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها باید نهادینه شود.

وی گفت: رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، یکی از وظایف اصلی مدیران است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران افزود: در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون شمار بسیاری از نیروهای ایثارگر خدوم در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.

شهرابی فراهانی افزود: باید امورات ایثارگران با جدیت پیگیری و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه ایثارگران برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

مسؤول امور ایثارگران شرکت توانیر نیز گفت: در این برهه زمانی، هر فردی که کسوت خدمتگزاری در این مرز و بوم را دارد همانند فرماندهان زمان جنگ در سنگرهای دفاع از میهن است.

رضا ملیح بیان کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخارآفرین بوده و علاوه بر وظیفه‌ای اداری و انسانی ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا دانست و افزود: مدیران باید بتوانند از این ظرفیت‌های متعهد به نظام و انقلابی، خوب استفاده کنند.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم گفت: امنیتی که امروز در کشور شاهد هستیم، حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنها است که در این راستا وظیفه داریم تا تکریم خانواده را در اولویت قرار دهیم.

محمود محمودی بیان کرد: جامعه ایثارگران از سرمایه‌های با ارزش صنعت آب و برق استان هستند و ارائه خدمات مطلوب به این خانواده‌ها کمک بسیار بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار