یک فعال سیاسی، اجتماعی مطرح کرد؛
یک فعال سیاسی، اجتماعی گفت: مسئولین باید ضمن حفظ بنیه اقتصادی چالش‌های معیشتی مردم را برطرف کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 11 January 2024

مسعود پیرنداخ در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون در تحریم شدید مالی و اقتصادی هستیم و بیشتر صنف‌های صنعتی، اقتصادی و تجاری ما به‌ دلیل این تحریم مالی متزلزل هستند نیاز به همت مسئولین داریم که با یک راهکار مناسب اقتصاد را حفظ کنند.

وی افزود: مسئولین باید در کنار حفظ اقتصاد چالش‌های معیشتی مردم را برطرف کنند و در نهایت بتوانند با یک برنامه‌ریزی صحیح بانی واردات و صادرات سالم باشند.

این فعال سیاسی، اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی چند سال گذشته حوزه اقتصاد ما مثبت عمل نکرده و مسئولین نتوانسته‌اند با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که در حوزه ملی داریم رفع موانع کنند.

وی عنوان کرد: با یک اقتصاد ضعیف و در شرایطی که نتوانیم تکیه به تولیدات داخلی داشته و از محصولات خارج از کشور استفاده کنیم و ارتباطمان از لحاظ حوزه اقتصادی ضعیف باشد قطعا مردم هم نمی‌توانند به یک معیشت آرام، بدون دغدغه و بدون تورم دستیابی پیدا کنند.

پیرنداخ ادامه داد: یکی از چالش‌های حوزه سیاست این است که هر دولت جدیدی که می‌آید مشکلات موجود زمان حال را بر گردن دولت قبلی می‌اندازد لذا با این تفکر نمی‌توانیم به یک «مدیریت جامع» برسیم.

وی بیان کرد: عملکرد غلط ما باعث می‌شود بر معیشت مردم، اقتصاد جامعه، حوزه اشتغال‌زایی و حوزه تولید تاثیر منفی بگذاریم.

این فعال سیاسی، اجتماعی استان کرمانشاه تشریح کرد: فرمایش بزرگان مملکت ۲۰ درصد بر حوزه اقتصاد و معیشت مردم تاثیر دارد و ۸۰ درصد دیگر شامل نابسامانی و عدم مدیریت و ناکارآمدی برخی مسئولین است.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که مردم در کنار صبر و شکیبایی که دارند نسبت به انتخاب‌ها با در نظر گرفتن مصلحت ها پای کار بیایند و افرادی که توانایی باز کردن گره مشکلات مردم را دارند انتخاب کنند و در کنار انتخابشان از مسئولین توقع پاسخگویی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار