مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی دو سال اخیر تاکنون ۱۲ هزارو ۷۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های اشتغال بهره‌مند شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 28 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مجید مومنی افزود: طی دو سال اخیر تاکنون ۱۲ هزارو ۷۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های اشتغال بهره و تاکنون ۱۰۰ در صد اشتغال پایدار پیش بینی شده توسط این نهاد محقق شده است.

مومنی با اشاره به اهمیت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و اشتغالزایی ،گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان یکی از فعالیت های امداد در راستای توانمند سازی آنان است.

وی ادامه داد: آموزش کسب و کار یکی از ارکان برنامه‌های اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آنها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی شده است.

مومنی در ادامه اظهار داشت: مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برای ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این آموزش‌ها با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال، به روزرسانی مهارت‌ها و افزایش بهره‌وری به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار