مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت : ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۳۰۰ نفر از مستمری‌بگیران استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 09 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ قیصر زاده اظهار کرد : سن ورود به بیمه گذاری در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۱۸ تا ۵۰ سال است که این صندوق متقاضیان را در سطوح هشت گانه با پرداخت سالانه حداقل هفت هزار و ۵۰۰ ریال و حداکثر ۳۰ میلیون و شصت هزار ریال عضو گیری می‌کند.

وی بیان داشت  : صندوق آمادگی خود را با ۲۴ دفتر کارگزاری در سطح استان جهت جذب کشاورزان و روستائیان فاقد بیمه و تمامی افراد فاقد پوشش بیمه‌ای اعلام کرده است‌.

وی ادامه داد : سال از فعالیت صندوق بیمه می‌گذرد و باید بررسی کنیم که چه میزان از جامعه هدف ما از مزیت این صندوق مطلع هستند و باید بررسی شود تا چه میزان در اهداف خود موفق بودیم.

وی گفت : برای دانشجویان با پرداخت حداقل هفت هزار و ۵۰۰ ریال در سال و مساعدت ۷۰ درصدی از سوی دولت، سوابق بیمه ای ایجاد و در پایان دوران تحصیلی به عنوان سابقه کار برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام تاکید کرد : بیمه تکمیلی رایگان برای تمامی مستمری بگیران در آینده نزدیک انجام می شود.

وی یادآور شد:  سهمیه تخصیصی استان در سال‌جاری در سه حوزه جذب و تمدید بیمه شده‌های غیرفعال منفصل و متصل سه هزار ۳۳۹ نفر بوده که ۹۵درصد آن محقق شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار