مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت : ۱۷ خبرگزاری در ایلام فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 09 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هوشمند بیان داشت : یک مجوز هفته‌نامه، ۳۲ مجوز چاپی، ۶۸ مجوز پایگاه خبری، ۴۱ مجوز نشریه الکترونیک غیر برخط دارای مجوز انتشار، یک مجوز ماهنامه، ۶ مجوز پایگاه خبری، ۲ مجوز فصلنامه و یک مجوز روزنامه مجوزهای صادر شده بوده است. 

وی  گفت :  از اقدامات شاخص در حوزه رسانه می‌توان به برگزاری ۱۵ نشست مجازی تبیینی مدیران ادارات کل و اصحاب رسانه، برگزاری نشست اصحاب رسانه با مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت، برگزاری نشست اصحاب فرهنگ و هنر استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از ۴۰ مورد بازدید از دفاتر نشریات محلی و سراسری، بیش از ۱۵ مورد تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌ها، برگزاری ۴ نشست با اصحاب رسانه، دیدار با ۳ خانواده خبرنگاران متوفی و همکاری در برگزاری برنامه روز خبرنگار اشاره کرد. 

هوشند مطرح کرد :  عضویت در صندوق اعتباری هنر، عضویت در خانه مطبوعات استان، اختصاص ۲۰۰ گیگ اینترنت به خبرنگاران، پرداخت یارانه نقدی و کاغذ به نشریات، بهره‌مندی از بیمه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری و رفع فیلتر خبرنگاران واجد شرایط و فعال در فضای مجازی گزیده‌ای از خدمات به اصحاب رسانه واجد شرایط است. 

وی گفت : فعالیت بیش از ۱۰۰ نشریه سراسری، ۱۷ خبرگزاری، ۱۰۷ خبرنگار دارای کد خبرنگاری، تشکیل بیش از ۲۸۰ پرونده خبرنگاری و نظارت بر فعالیت خانه مطبوعات استان با ۱۵۵ عضو از جمله فعالیت‌های حوزه رسانه استان به شمار می‌آید. /ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار