مدیرکل صمت کرمانشاه:
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در دهه مبارکه فجر امسال ۴۵ پروژه صنعتی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 10 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محسن دارابی صبح امروز شنبه (۲۱ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از برخی پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی بیستون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پنج سوله با حضور معاون وزیر صمت امروز افتتاح شد.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به ساخت این پنج سوله ۷۵ میلیارد ریال بوده، واحدهای دانش بنیان در آن مستقر می‌شوند و فعالیت‌هایی مانند ماشین سازی و فعالیت‌های حوزه شیمیایی در آنها انجام می‌شود.

مدیرکل اداره صمت استان کرمانشاه تصریح کرد: میانگین اشتغال‌زایی برای هر سوله پنج نفر است و همچنین پنج سوله دیگر پیش از این به بهره‌برداری رسیده بودند.

وی در خصوص بازدید از کارخانه فرش اذعان کرد: کل مجموعه آن ۲۰۰ هزار متر مربع است و در آن فرش ۷۰۰ و هزار و ۲۰۰ شانه تولید می‌شود.

دارابی تشریح کرد: فرش‌ها به کشورهای کانادا، دانمارک، لیبی،روسیه، عراق و آذربایجان صادر می‌شوند، در مجموع اعتبار پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند یازده هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال‌زایی آنها ۸۱۰ نفر است.

وی یادآور شد: اعتبار کل پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال ۴۵ پروژه است، همچنین ۲ پروژه آماده افتتاح را در شهرستان سنقر و کلیایی داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار