رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه نرخ زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 11 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا ناصری در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر کیلو خالص زولبیا و بامیه ممتاز(بدون احتساب وزن جعبه) ۱۵۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی قیمت هر کیلو خالص زولبیا و بامیه درجه یک را نیز ۱۴۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلو خالص زولبیا و بامیه درجه دو نیز ۱۲۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: قیمت‌ها تقریبا مشابه سایر استان‌های همجوار تعیین شده است.

ناصری خاطرنشان کرد: اگرچه ما نیز مایل به افزایش قیمت زولبیا و بامیه نیستیم، زیرا افزایش قیمت باعث کاهش فروش قنادی‌ها خواهد شد، اما به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های جانبی ناچار به افزایش قیمت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه رمضان شاهد تداخل صنفی برخی واحدهای دیگر هستیم که شغل دیگری دارند اما به فروش زولبیا و بامیه روی می‌آورند، ادامه داد: حتی برخی دستفروشان نیز اقدام به عرضه زولبیا و بامیه می‌کنند که نمی‌توان کیفیت آن را تایید کرد.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از مردم درخواست کرد زولبیا و بامیه را حتما از مراکز معتبر خریداری کنند، زیرا امکان نظارت بر کیفیت، قیمت و بهداشت و سلامت زولبیا و بامیه‌ای که توسط صنوف متفرقه و یا دستفروشان عرضه می‌شود، وجود ندارد.

ناصری همچنین از تشدید نظارت بر قنادی‌ها و کارگاه‌های پخت شیرینی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار