رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه از نصب ۴۰۰۰ متر بنر با موضوع رمضان و عید نوروز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 18 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، ایمان درخشی با اشاره به فضاسازی شهری به مناسبت ماه رمضان و عید نوروز در کرمانشاه، اظهار کرد: در این اقدام نزدیک به چهار هزار متر بنر با شعار «شهر ما روزه‌دار است، باهم به استقبال بهار می‌رویم» نصب شده است.

وی افزود: بنرهای تهیه شده از سوی سازمان فرهنگی شهرداری طراحی و چاپ شده و از سوی سازمان سیما و منظر شهرداری تمامی بنرها پیش از شروع ماه مبارک رمضان به منظور آماده سازی شهر نصب شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر محتوا سازی بنرها با ترکیب هر ۲ مناسبت‌ها، تصریح کرد: در این بنرها با توجه به شروع ماه رمضان هم آیات قرآنی و صلوات آمده هم اینکه با توجه به آمدن سال نو معرفی اماکن گردشگری آمده است.

درخشی ادامه داد: همچنین در این بنرهای تهیه شده استان کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک و غذاهای معروف محلی و مختص کرمانشاه از جمله آش عباسعلی، کوکوی پغازه، شیرینی برساق و… را برای ماه مبارک رمضان را به مردم معرفی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شروع سفرهای نوروزی و گردشگر پذیری استان کرمانشاه در این ایام به منظور معرفی تمامی اماکن و ظرفیت‌های این استان در بنرهای نصب شده مربوط به گردشگری یک «کیو آر کد» از سایت کرمانشاه گشت درج شده که با اسکن کردن آن می‌توانند با اطلاعات لازم را از تمامی اماکن این استان به دست آورند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به دیگر اقدامات این بخش از سازمان شهرداری اشاره کرد و گفت: علاوه بر نصب بنر و معرفی‌های شهر کرمانشاه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری شامل ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری، ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات حمل زباله و آتش نشانی بنر با شعار امسال نصب شده و با گشت در شهر و معابر اقدامات لازم برای آماده سازی و فضاسازی شهر اقدام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار