امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به زودی در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ 05 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (۱۷ فروردین ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان رو به پایان است که قرار ما بر این بود که در آن اهل تقوا شویم که این امر از اثرات روزه است.

وی افزود: زمان آن رسیده که خود را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسنجیم و ببینیم از این ماه با عظمت چه استفاده‌ای برده‌ایم، آنچه امیرالمومنین (ع) به عنوان صفات متقین فرموده را باید بررسی کنیم و ببینیم توانسته‌ایم در این شب‌ها و روزها ویژگی مذکور را در خود ایجاد کنیم یا نه.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به شما توصیه می‌کنم که در این چند روز باقیمانده دعای ۴۵ صحیفه سجادیه را با دقت بخوانید؛ وظیفه ماست که عهد و پیمان خود را همچنان با ماه مبارک رمضان حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های باقی‌مانده ماه رمضان را قدر بدانید، زیرا هر لحظه آن حائز اهمیت بوده و دهه پایانی این ماه بسیار مهم است.

غفوری اضافه کرد: ظالم‌ترین و جنایات کارترین موجودات تاریخ مردم اسرائیل هستند و امروز شاهد حضور باشکوه و با عظمت مردم غیور کرمانشاه بودیم، وجود حضرت ولی‌عصر (عج) قدردان شماست که یکپارچه در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم اعلام موضع کردید.

وی ادامه داد: حضور مردم قدمی برای جهاد در راه خدا است، امام خمینی (ره) هدف گذاری کرد که روز قدس موجب نابودی رژیم صهیونیستی شود، در زمانی که مردم روزهایی را مناجات و دعا کرده و روزه‌دار بودند حالا با زبان روزه برای نابودی ظالم دعا کردند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ضمن اعلام موضع و جهاد فی سبیل الله مقابل دشمنان امروز اسرائیلی که مدعی نیل تا فرات بود و بنا داشت لبنان را به سرزمین‌های اشغالی ملحق کند امروز به برکت مجاهدت مردم و اجرای عملیات طوفان الاقصی با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزی به امامت حضرت ولی‌عصر (عج) در مسجد الاقصی اقامه نماز خواهیم کرد، تلاش دشمن برای این بود که قدس به فراموشی سپرده شود و روز قدس موجب شد که این نقشه دشمن ناکام بماند و امروز مسئله فلسطین نخستین مسئله جهان امروز است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار