دبیر کانون های خدمت رضوی ساوه گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان در ماه مبارک رمضان ۷۳۵ بسته معیشتی به ارزش جمعا به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ 06 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سیدرضا طباطبایی اظهار داشت: این میزان کمک به همت خادمیاران رضوی کانون های موکب محبان امام رضا (ع)، امامزاده اسحاق (ع)، نذر و وقف، نمازگزاران مسجد ابوذر، علوی، حوزه علمیه فاطمه زهرا (س) و بانوان و خانواده، هیات امام رضا (ع) و حجت بن الحسن العسکری تهیه و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ پرس غذا در شب ولادت امام حسن (ع) و شب شهادت امام علی (ع)، یک هزار و ۸۰۰ جفت کفش و ۳۰۰ دست لباس در قالب پویش جامه مهربانی، تهیه سه سری جهیزیه از دیگر خدمات ارایه شده از سوی این کانون ها است.

طباطبایی پرداخت پرداخت هزینه دارو و افطاری مومنامه در شبهای رمضان، برپایی غرفه بازی برای نوجوانان و کودکان در خیمه گاه معرفت، راه اندازی چایخانه حضرتی امام رضا (ع) به مدت سه شب (شبهای قدر) با حضور خادمیاران، کمک مالی بصورت قرض برای اعزام ۱۳ نفر زائر اولی به مشهد، تیه و توزیع بیش از ۲۰۰ کارت نان، تهیه ضمانت مالی با تقدیم وثیقه ملکی جهت مرخصی یک زندانی به مناسبت سال نو و ماه رمضان، برپایی روضه خانگی از دیگر فعالیت های این کانون ها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه چهارشنبه های امام رضایی و قرائت زیارت امین الله، کمک برای درمان بیماران و به مردم غزه اعطاء وام به نیازمندان، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، بسته بندی ۶ هزار میوه از دیگر خدمات این کانون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار