در دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با استاندار هرمزگان مطرح شد
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با استاندار هرمزگان دیدار و در رابطه با برنامه های تولید و طرح های توسعه در این شرکت گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ 09 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// استاندار هرمزگان در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر احمد هاشمی به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت یکی از سرمایه های مهم هرمزگان است که زمینه توسعه و اشتغال بسیاری از جوانان متخصص را فراهم کرده است.

 
مهدی دوستی با اشاره به توجه شرکت پالایش نفت بندرعباس به مسئولیت های اجتماعی در کنار تولید افزود: در گذشته شاهد اقدامات مناسب و قابل تقدیری از سوی این شرکت در مشارکت برای توسعه و اجرای اقدامات زیر ساختی بودیم و تفاهم نامه هایی نیز در این زمینه تبادل شد و انتظار داریم پالایشگاه بندرعباس ادامه دهنده این مسیر باشد.
 
وی همچنین با اشاره به طرح هایی که در پالایشگاه نفت بندرعباس در جهت توسعه این پالایشگاه برنامه ریزی شدها ست تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود و با اجرای کامل طرح های دیده شده این پالایشگاه می تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک کند.
 
استاندار هرمزگان همچنین توجه به توسعه ورزش را از دغدغه های استان اعلام کرد و گفت: استان هرمزگان با داشتن جوانانی مستعد ظرفیت های حضور در رده های ملی و بین المللی را دارد که در این مسیر کمک صنایع با حمایت از تیم های ورزشی و حتی تیم داری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در دیدار با استاندار هرمزگان گفت: در راستای تولید با تلاش متخصصان و نیروهای متعهد، تولید شبانه روزی فرآورده های مورد نیاز کشور در حال انجام است و با نگاه به آینده به منظور استمرار تولید، طرح های توسعه محور با برنامه ریزی و پیگیری با جدیت قابل اجرا می باشد.
 
دکتر احمد هاشمی با اشاره به ظرفیت های شرکت پالایش نفت بندرعباس و نیز برخورداری از متخصصان با تجربه و نیروهای جوان مستعد افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی در جهت تکمیل زنجیره ارزش علاوه بر تولید محصولات استراتژیک، فرصت های اشتغال پایدار را نیز برای جوانان بومی فراهم کنیم.
 
انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار