کد خبر: ۱۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 31 October 2015
تابناک گیلان: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: جوسازی علیه معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سناریوی رسانه ای از پیش طراحی شده بود.

محمد احمدی پور با اشاره به جوسازی رسانه ای علیه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر عدم رضایت ایشان برای سخنرانی در مراسم 13 آبان افزود: جوسازی رسانه ای علیه معصومه ابتکار در برخی رسانه های استانی، در راستای سناریوی بود که هفته گذشته در برخی محافل مخالف دولت پدید آمد.

وی افزود: همان روزی که شعبه استانی یکی از خبرگزاری های کشوری در گیلان به دلیل عدم رعایت صداقت در انعکاس کامل سخنان مطرح شده در نشست هماهنگی بزرگداشت 13 آبان در استانداری، وانمود کرد خانم ابتکار برای سفر به گیلان رضایت ندارد، خبرگزاری ملی آن نیز چندین خبر تخریبی علیه ایشان را منتشر کرده بود.

وی ادامه داد: در نشست هماهنگی بزرگداشت 13 آبان مطرح شد علاوه بر سه سخنران مورد نظر ، می توانیم از دانشجویان پیرو خط امام که در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشتند نیز دعوت کنیم که اسامی معصومه ابتکار و حمیدرضا کفاش از سوی اعضاء حاضر در این نشست مطرح شد.

نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13 آبان، چهارم آبان ماه جاری به ریاست محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار