ازسوی نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور،برنامه حضورشهدای گمنام درهمدان اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 07 November 2015
ازسوی نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور، برنامه حضورشهدای گمنام درهمدان اعلام شد.

به گزارش فارس؛محمدجوادزمردیان جزئیات برنامه حضوردو تن ازشهدای گمنام رادرهمدان اعلام کرد.

وی باتشریح جزئیات این مراسم اظهار کرد:پیکرمطهر دوتن ازشهدای گمنام سال‌های دفاع مقدس امروزبه مناسبت روزدانش‌آموزدرهمایش مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎‌آموزان دختراستان قراردارد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشوراین برنامه را با هدف تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار بعد ازنمازمغرب وعشادر یادواره شهدای روستای دینگله کهریز،میهمان مردم این روستاخواهدبود.

وی برگزاری دعای ندبه در مسجد آیت‌الله انصاری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حضور این دو شهید در همدان دانست.

زمردیان ادامه داد: پیکر این دو شهید بزرگوار جمعه ساعت سه بعد از ظهر به شهر سامن وارد شده و با حضور در یادواره شهدای حسین‌آباد تا اذان مغرب میهمان اهالی شهیدپرور این منطقه خواهد بود

وی گفت: پیکر مطهر شهدای گمنام صبح روز شنبه پس از حضور در یادواره شهدای مدافع حرم در سپاه ملایر، ساعت 14 میهمان یادواره شهدای شهر آورزمان خواهد بود و پس از آن نیز با ورود به شهر نهاوند از میدان 14 خرداد تا مسجد شهید حیدری، مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار می‌گیرد.

زمردیان حضور در هیئت فاطمیون را از دیگر برنامه‌های حضور دو تن از شهدای گمنام در فیروزان برشمرد و خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهدا ساعت 9 صبح روز یکشنبه 17 آبان ماه از میدان امام، مقابل بخشداری بر دستان پرمهر مردم تشییع شده و در پارک کشاورز این شهر به خاک سپرده خواهد شد

پیکر مطهر این دو شهید 24 و 27 ساله در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون تفحص شده و متعلق عملیات‌های بدر و محرم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار