مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری همایش "جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ" با سخنرانی دکتر حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 22 November 2015

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری همایش "جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ" با سخنرانی دکتر حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا ؛ "طیب فریادرس"ضمن تبریک هفته بسیج به برنامه‌های بسیج دانشجویی در این هفته اشاره و اظهار کرد: در این هفته بسیج دانشجویی بیش از 50 عنوان برنامه در دست اجرا دارد که از یک‌شنبه یکم آذر ماه آغاز خواهد شد.

فریا درس با اشاره به غبارروبی گلزار شهدای دانشگاه‌ها به عنوان نخستین برنامه‌های بسیج، تصریح کرد: برگزاری همایش جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ با سخنرانی دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد اسلامی، برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه رزن باسخنرانی سردار شادمانی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و کوهپیمایی دانشجویان دختر شهر همدان از جمله برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه‌ها گفت: مقابله با استحاله انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، مقابله با پروژه نفوذ دشمن در ارکان مختلف فرهنگی و سیاسی و مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در دوره پسا برجام از اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.

وی عنوان کرد: در حیطه نفوذ سیاسی تبیین فتنه 88 و گفتمان امام(ره) و رهبری از جمله اقدامات بسیج دانشجویی در هفته بسیج خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان درخصوص اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی گفت: سال گذشته دو هزار و 90 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز همین‌طور باشد.

وی ادامه داد: اعزام اصلی دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب است اما در تابستان امسال اعزام دانشجویان به شمال غرب، شمال استان کردستان و آذربایجان هم صورت گرفته است.

فریادرس با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار نفر از دانشجویان استان معادل یک چهارم عضو بسیج دانشجویی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 120 پایگاه بسیج در کل دانشگاه‌های استان فعال هستند که از این تعداد فقط تعداد محدودی غیر فعال‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار