رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: شهرداری همدان مثل برخی از شهرها زمینه حمایت از ورزش‌های مستعد که حرف برای گفتن دارند را فراهم کند.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 26 November 2015

رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: شهرداری همدان مثل برخی از شهرها زمینه حمایت از ورزش‌های مستعد که حرف برای گفتن دارند را فراهم کند.

به گزارش تسنیم؛علی اصغر قنادان اظهار داشت: شهرداری شهرهایی مثل تبریز و ارومیه از‌ رشته‌های مستعد مثل والیبال حمایت کرده‌اند و این تیم‌ها پرقدرت در لیگ برتر والیبال حاضر شده‌اند. امیدوارم شهرداری همدان هم چنین فضایی را ایجاد کند.

وی بیان کرد: شهرداری در توسعه ورزش حرفه‌ای نقش به‌سزایی ایفا می‌کند و بسیاری از مردم همدان انتظار دارند که این نهاد با حمایت از والیبال زمینه حضور در لیگ‌های مختلف کشوری را فراهم کند.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: والیبالیست‌های خوبی چون آرمین تشکری و آرمین رنجبر برای تیم‌های شهرداری ارومیه و کاله مازندران در لیگ برتر بازی می‌کنند و اگر اسپانسر مالی وجود داشت و همدان در لیگ برتر تیمداری می‌کرد این مهره‌های ارزشمند برای شهر خود در لیگ برتر توپ می‌زنند.

قنادان با بیان اینکه عدم حضور همدان در لیگ‌های کشور موجب کوچ بازیکنان مستعد و بومی استان به دیگر تیم‌های کشور می‌شود، تاکید کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر زمینه فعالیت والیبال همدان در لیگ‌های کشوری را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 بازیکن همدانی در تیم‌های لیگ برتری مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: همدان در حالی با داشتن بازیکنان ملی پوش توان مالی لازم برای حضور در لیگ برتر را ندارد که با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان صاحب سالن اختصاصی و زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته هستیم.

قنادان اظهار داشت: به هر حال حضور در لیگ برتر و حتی دسته یک کشور نیاز به بودجه میلیاردی دارد که فقط سرمایه داران بزرگ می‌توانند در این عرصه ورود پیدا کنند. البته به دلیل جذابیت‌های این رشته از بازخورد تبلیغاتی بالا هم برخوردار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار