نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حمایت غرب و مسکبران از داعش موجب شده این غده خطرناک امروز گریبانگیر خودشان شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 05 December 2015

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حمایت غرب و مسکبران از داعش موجب شده این غده خطرناک امروز گریبانگیر خودشان شود.

به گزارش ایرنا ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه شهر همدان افزود: نداشتن امنیت در بسیاری از کشورها باعث آواره شدن ده ها میلیون جمعیت شده است و این نا امنی را استکبار برای بدست آوردن امنیت خود بوجود آورده است.

وی تصریح کرد: اما داعش این غده سرطانی امروز امنیت را از این استکبارگران گرفته است.

وی اظهار کرد: به طور قطع آسیب ها و زیانهای بوجود آمدن گروه تروریستی داعش به پدیدآورندگان این گروهک جنایتکار باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین 70 سال آوارگی را تحمل کرده اند افزود: این نسل کشی نشان از جهل و ضلالت عاملان آن دارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: زنده به گور کردن دختران در دوران جاهلیت امروز تکرار شده و در دوران جاهلیت مدرن نسل کشی انسانها به دست بشر شکل می گیرد.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه سقط جنین از بزرگترین جنایات تاریخ بشر محسوب می شود افزود: اروپاییان که دم از فرهنگ و تمدن می زنند با انجام زشت ترین جنایات در پشت تمدن و فرهنگ خود سقط جنین را قانونی اعلام کرده اند.

وی همچنین با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای اظهار کرد: این دو نامه بر روی این نسل تاثیر گذاشته و شاهد اتفاقاتی نو در غرب هستیم.

وی با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان جهان در اجلاس بزرگ اربعین تصریح کرد: این همبستگی نشان از عشق و ارادت شیعیان به سرو و سالار شهیدان دارد.

امام جمعه همدان افزود: حضور موکب های خدمات رسان به زایران کربلای معلی در اربعین حسینی موجب سربلندی و سرافرازی امت اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار