معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید حمایت قاطعانه از فعالیت های دانش محور و کارهای پژوهشی است.
کد خبر: ۱۴۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 06 December 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید حمایت قاطعانه از فعالیت های دانش محور و کارهای پژوهشی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی روز یکشنبه و در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در بوستان شاهد کرمانشاه اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان نیز سیاست دولت تدبیر و امید را در حمایت از فعالیت ها و طرح های پژوهشی دنبال می کند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان به دنبال این است که دستاوردهای علمی و پژوهشی در سطح جامعه کارایی خود را نشان دهد چرا که معتقد است ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

حاتمی همچنین با اشاره به حمایت از صاحبان ایده و پژوهش توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه، از این افراد خواست تا با مراجعه به پارک و یا کانون نخبگان ایده های خود را معرفی و از حمایت های مالی و آموزشی بهره مند شوند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر لزوم برقراری ارتباط بین بخش های علمی، دانشگاهی و پژوهشی با مراکز اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: در این خصوص اقدامات خوبی هم انجام شده که راه اندازی کمیته تجاری سازی شرکت های دانش بنیان از جمله آن هاست.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش گفت: ایجاد چنین نمایشگاه هایی به افراد صاحب ایده که در گوشه و کنار مراکز علمی و دانشگاهی استان ناشناخته مانده اند کمک می کند تا ایده های خود را ارائه کرده و شناسایی شوند.

حاتمی در پایان ایجاد ثروت، اشتغال و کارآفرینی از طریق علم و دانش و نوآوری را از مهمترین اهداف برپایی چنین نمایشگاه هایی عنوان کرد.

نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری از امروز(یکشنبه 15 آذر) تا عصر روز چهارشنبه (17 آذر) از ساعت 9 تا 17 در بوستان شاهد کرمانشاه آماده بازدید علاقه مندان است.

نمایشگاه و فن بازار کرمانشاه با حضور 32 شرکت، دستگاه اجرایی و پژوهشی شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازار، پارک علم و فناوری و مراکز رشد بر پا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار