کد خبر: ۱۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 20 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: روزنامه آوای شمال در شماره بیست و نهم آذرماه، مطلبی با عنوان زمان داوری درباره کارنامه استاندار گیلان در قسمت سخن سردبیر در ارتباط با بررسی عملکرد افزون بر دو ساله محمدعلی نجفی به عنوان نماینده عالی دولت در استان گیلان منتشر کرده است.

امروز یکشنبه مورخ 29 / 9 / 94 مصادف است با دو سال و سه ماه و دوازده روز خدمت دکتر نجفی استاندار گیلان، هر چند زود است که به یک مدیر ارشد استان در طول خدمت یاد شده کارنامه داد. متاسفانه صرف نظر از ماراتون سنگ اندازی تنگ نظر ها در گیلان، یک باب قضاوت گشوده شده است قضاوت درباره حاصل و محصول کار یک مدیر که هفت ماه مهمترین سکان مدیریت را در دست داشته اند البته فقط استاندار و معاونین وی نیستند که چنین بی محابا در معرض قضاوت محافل سیاسی قرار گرفته اند، در آن سوی میدان ناظران سیاسی نتیجه کار دکتر حسن روحانی رییس جمهور و همراهانش را زیر ذره بین داوری قرار داده اند.
برای استاندار دغدغه اشتغال، صنعت، کشاورزی و گردشگری که باعث رونق اقتصاد در گیلان و بهبود معیشت مردم، اولویتی فراتر از دیگر امور سیاسی داشته است و مهمتر از همه تکمیل پروژه های نیمه تمام و اکنون که کارنامه او با نزدیک شدن به انتخابات می توان نتایج اعتدال را در ترازوی قضاوت سنجید.
خوشبختانه برای داوری کار یک مدیر عیار و معیاری روشن در دست است، به یمن امواج گروهی میدان خدمت را به مانند میادین رقابت های ورزشی در معرض دید همگان قرار گرفته است. کار بزرگ تیم استان به مدیریت استاندار که همزمان با شکستن طلسم بدبینی تنگ نظر ها رشته های بدبینی که تندرو ها به پای اراده نظام تنیده بودند را از هم گسست.
در این مدت استاندار و مدیران زیر مجموعه اش توانستند پندارها و تصوراتی که چند سال پایه تصمیم های پرهزینه و نادرست شده بودند، از درجه اعتبار ساقط کنند. باورهایی از این دست که بازرگانان و صنعت گران استان در داخل استان و خارج کارزار زورآزمایی و جدال را با تولید و صادرات به آرامش، همدلی و همزبانی تبدیل کردند.
به نظر می آید استاندار گیلان تیم زیر مجموعه خدمتی را به سمت و سوی تولید اشتغال، صنعت، گردشگری و سرکشی به واحدهای تولیدی و خدماتی را بیشتر کنند تا مطالبات مردم استان را جامه عمل بپوشانند تا اقتصاد گیلان از گرداب تحریم های پیاپی جهانی و نهایتاً اثبات منطق و مرام همدلی را برای گیلانیان به ارمغان بیاورند. هرچند زمان ثروت و سرمایه ای است که لحظه لحظه آن ارزشمند است، زیرا لحاظ زندگی چیزی نیست که بتوان آن را دوباره به دست آورد.
بنابراین نه تنها ساعت ها بلکه باید ثانیه های یک مدیر را ارج نهیم و طوری درباره آن فکر و از آن استفاده کنیم که بعدها موجب پشیمانی ما نشود. هر کاری که انجام می دهید، گذران عمر گرانقدر است بنابراین سعی کنید آن را ارزان نفروشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار