مهندس نیکزاد :
اکبر نیکزاد گفت: بنا به سوابق مدیریتی و اعتبار خانواده نیکزاد، 10 هزار فرصت شغلی دایمی برای جوانان این منطقه ایجاد خواهم کرد. شهردار سابق اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه احداث پل رو گذار در اردبیل سخت و زمان بر بود، ولی بنده در مدت زمان 18 ماه در طول دوران مسولیتم در شهرداری 6 تا پل ساختم و سه پل دیگر را نیز تعریض کردم ...
کد خبر: ۱۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 29 December 2015

اشتغال دایمی 10 هزار نفر در عرض 4 سال را تضمین می کنم

مهندس اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم میلاد حضرت محمد (ص) در روستای «شهریور» گفت: اصلی ترین برنامه بنده در صورت موفقیت در انتخابات مجلس دهم اشتغال دایمی جوانان خواهد بود.

به گزارش تابناک اردبیل، وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ای که طراحی نموده ام و بنا به سوابق مدیریتی و اعتبار خانواده نیکزاد، 10 هزار فرصت شغلی دایمی برای جوانان این منطقه ایجاد خواهم کرد. شهردار سابق اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه احداث پل رو گذار در اردبیل سخت و زمان بر بود، ولی بنده در مدت زمان 18 ماه در طول دوران مسولیتم در شهرداری 6 تا پل ساختم و سه پل دیگر را نیز تعریض کردم .

استاندار سابق استان اردبیل ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت سیب زمینی کاران منطقه گفت : بنده فرزند کشاورز هستم و برایم قابل لمس و درک می باشد که سیب زمینی کاران و خانواده شان با چه امید و آرزوی مبادرت به کشت سیب زمینی کرده اند و الان نیز که می بینند بازاری برای خرید محصولات شان نیست چقدر ناراحت هستند.

وی افزود: نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و کشوری باید پاسخگو باشند و در جهت ایجاد بستر مناسب برای فروش بیش از 80 هزار تن سیب زمینی تلاش کنند و به مردم پاسخ دهند چه تدابیری را برای حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات دامی انجام داده اند؟

اشتغال دایمی 10 هزار نفر در عرض 4 سال را تضمین می کنم

افزایش حمایت ها از مهندس نیکزاد

لازم به گفتن است موج حمایت ها از مهندس نیکزاد از جانب کلیه اقشار مخصوصاً مناطق روستایی و محروم در حاشیه شهر در حال افزایش می باشد. جمع زیادی از مردم قدرشناس دارالارشاد اردبیل بر تداوم خدمت گذاری نیکزاد در سنگر مجلس علاقه وافری نشان داده اند.

نیکزاد در بیش از 10 استان در رده های مختلف مدیریتی خدمت کرده است. وی در دوران مسئولیت خود در شهرداری و استانداری ؛ اردبیل را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده بود و هوادارانش به وی لقب مرد عمران و عمل داده اند. اینک نیکزاد می گوید با کوله باری از تجربه برای خدمت به مردم در سنگر قانون گذاری در مجلس آمده است .

اشتغال دایمی 10 هزار نفر در عرض 4 سال را تضمین می کنم

اشتغال دایمی 10 هزار نفر در عرض 4 سال را تضمین می کنم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
با سلام خدمت دوستان
در مورد پلهای روگذر اشاره شده توسط مهندس نیکزاد عرض شود انصافا سخنان وی در مورد پلها صحیح است و این پلها به صورت برق آسایی ساخته شد که بعد از رفتن ایشان پل ایستگاه سرعین بلاتکلیف مانده است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
من از نزدیک با آقای اکبر نیکزاد کار کرده ام. نسبت به سوابق مدیریتی و تصمیمات مدیریتی ایشان کاملا شناخت دارم، راه و چاه ها را بلد است.با روحیه جهادی که دارد انصافا و بدون اغراق در حوزه مسایل عمرانی، آدم ویژه ای است. تردید ندارم اشتغالی که قولش را داده ، عملیاتی خواهد کرد.
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
نیکزاد، هرجایی که کار کرده و مسؤولیت داشته از خود نامی نیکو به جا گذاشته، امیدواریم این بار نیز در حوزه ی قانونگذاری و نظارت که از وظایف اصلی یک نماینده است موفق باشد و البته در کنار آن پیگیری مشکلات و دغدغه های مردم حوزه انتخابیه که همواره از شاخصه های اخلاقی و مدیریتی نیکزاد بوده، از او نماینده ای خوشنام در اذهان به جا می گذارد.
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
فرزند غیور روستای ثمرین منتظریم تا وعده تان را عملی سازید. این شعر سعدی تقدیم به شما.

بس بگردید و بگردد روزگار دل به دنیا درنبندد هوشیار
ای که دستت می‌رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
...
دولت نوئین اعظم شهریار باد تا باشد بقای روزگار
خسرو عادل امیر نامور انکیانو سرور عالی تبار
دیگران حلوا به طرغو آورند من جواهر می‌کنم بر وی نثار
پادشاهان را ثنا گویند و مدح من دعایی می‌کنم درویش‌وار
یارب الهامش به نیکویی بده وز بقای عمر برخوردار دار
جاودان از دور گیتی کام دل در کنارت باد و دشمن بر کنار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
http://www.ostan-ar.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=139&newsview=8731
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار