23 نفر از گردونه رقابتهاي انتخاباتي مجلس در استان مركزي خارج شدند
تابناک: رئيس ستاد انتخابات استان مرکزی: داوطلبان رد صلاحیت شده پس از اعلام نتایج هیات های اجرایی می توانند از 16 تا 19 دی ماه جاری در صورت هر گونه اعتراض مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استان منعکس کنند.
کد خبر: ۱۵۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 06 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی گفت: از مجموع 344 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی 14 کاندیدا توسط هیات اجرائی رد صلاحیت شدند، 8 کاندیدا انصراف خود را اعلام کردند و یک نفر از کاندیداها نیز فوت شده است.

حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در مجموع از 344 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان 23 نفر از گردونه رقابتهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خارج شدند که حدود 7 درصد از مجموع کاندیداها می باشد.

وی بیان کرد: با استناد به ماده 51 قانون انتخابات در پانزدهم دی ماه جاری مراتب رد صلاحیت به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است .

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده پس از اعلام نتایج هیات های اجرایی می توانند از 16 تا 19 دی ماه جاری در صورت هر گونه اعتراض به استناد ماده 51 قانون انتخابات مراتب شکایت خود را به هیات نظارت استان منعکس کنند.

گفتنی است استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
با توجه به جمعیت استان 7 صندلی در مجلس کم است اگر قرار باشد هر 150 هزار نفر یک نماینده داشته باشد بر طبق سرشماری سال 1390 استان باید 9 کرسی در مجلس داشته باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار