معاون استاندار مرکزی:
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۹۸۲ شعبه اخذ رای برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان تعیین شد.
کد خبر: ۱۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 12 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی‌و اموربین الملل استانداری استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به شعب اخذ رای در این استان اظهار داشت: 657 شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در استان مرکزی به صورت ثابت و 325 صندوق سیار پیش بینی شده است.

وی افزود: 532 شعبه اخد رای استان در مناطق شهری و 450 شعبه در مناطق روستایی در نظرگرفته شده که از مجموع شعب شهری 510 شعبه ثابت و 22 شعبه سیار و در حوزه شعب روستایی نیز 147 شعبه ثابت و 303 شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به شرایط فیزیکی شعب اخذ رای گفت: در هر شعبه اخذ رای دو صندوق یکی مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

حسن‌بیگی تصریح کرد: از مجموع شعب‌رای استان 339 شعبه در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان‌و خنداب با 328 شعبه ثابت و 71 شعبه سیار، 88 شعبه در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان با 38 شعبه ثابت و 50 شعبه سیار، 101 شعبه در حوزه انتخابیه خمین با 57 شعبه ثابت و 44 شعبه سیار، 187 شعبه در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با 113 شعبه ثابت و 74 شعبه سیار، 122 شعبه در حوزه انتخابیه شازند با 58شعبه ثابت و 64 شعبه سیار و 85 شعبه در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با 63 شعبه ثابت و 22 شعبه سیار پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افزایش شعب اخذ رای در استان مرکزی گفت: به منظور حضور حداکثری مردم و تسهیل در مراحل و زمان رای‌گیری در انتخابات امسال 118 شعبه اخذ رای نسبت به انتخابات دوره قبل مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان مرکزی اضافه شده است.

معاون‌سیاسی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تعداد شعب‌اخذ رای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و چهارمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان مرکزی 864 شعبه بوده است.

حسن‌بیگی بااشاره به کادر اجرایی انتخابات گفت: 15 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در این دوره از انتخابات در قالب ستاد انتخابات استان مرکزی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار