دوره‌های آموزش یکروزه فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای پایگاه‌های سپاه شهرستان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 16 January 2016

دوره‌های آموزش یکروزه فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای پایگاه‌های سپاه شهرستان همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم ،سردار مظاهر مجیدی در دوره‌های آموزشی اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر همدان، اظهارداشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تربیت نیروی انسانی را به عنوان اصلی‌ترین برنامه در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری همه ما را به سمت یک افق بسیار روشن راهنمایی می‌کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری از بسیجیان می‌خواهند که زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی را در جهان فراهم کنند.

وی به رشادت‌های سردار همدانی در سرزمین سوریه اشاره و عنوان کرد: سردار همدانی کار بسیج در سوریه را با سه نفر آغاز و اکنون شاهد حضور صدها نفر بسیجی در ارتش سوریه هستیم.

مجیدی افزود: سردار سلیمانی نیز بارها در سخنان خود ایجاد لشکرجهانی بسیج را به جهانیان نوید داده است.

وی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، تاکید کرد: با نگاهی عمیق‌تر و افقی دورتر کار خود را در پایگاه‌های مقاومت به پیش ببرید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) به جایگاه ایران در منطقه و در بین کشورهای دیگر اشاره و تصریح کرد: به عربستان و کشورهایی که با ذره‌بین باید به دنبال آنها برروی نقشه گشت توجه نکنید، اینها به دنبال محک‌زدن ایران و دیدن عکس‌العمل مردم کشور ما هستند.

مجیدی به انتخابات اسفندماه اشاره و تاکید کرد: ثبت نام 13 هزار نفری داوطلبان برای 300 کرسی مجلس که برخی از آنها دارای محکومیت قضایی هستند و به طور قطع در نظارت شورای نگهبان رد می‌شوند، جای سئوال وتامل دارد.

وی عنوان کرد: در ابتدای انقلاب نیازی به تبلیغ برای جذب مردم به بسیج نبود ولی در شرایط حاضر تبلیغ برای جذب جوانان به شجره طیبه احساس می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) خطاب به بسیجیان حاضر در دوره، عنوان کرد: در طول هزار و 400 سال پس از ظهور اسلام موقعیتی که ولی فقیه در راس امور باشد و سربازان بتوانند در رکاب وی خدمت کنند، وجود نداشته و این موقعیت برای شماها فراهم شده است پس قدر خود را بدانید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار